RU  ENG  LV 

 

   
87940

EXPERIENCE ART
14.09.2018


PIKC Nacionālā Mākslu vidusskola uzsāk īstenot jaunu projektu ERASMUS+ programmā

PIKC Nacionālā Mākslu vidusskola, parakstot līgumu ar Valsts izglītības attīstības aģentūru, uzsāk īstenot Eiropas Savienības Erasmus+ programmas Pamatdarbības Nr.1 (KA1) Profesionālās izglītības sektora projektu „Experience Art” (identifikācijas Nr. 2018-A-LV01-KA102-046860).

Projekta realizācijas laiks: 01.06.2018. – 31.05.2020.

Projektam piešķirtais finansējuma apjoms: EUR 156 488,00

Apmaiņas programmā piedalīsies 50 PIKC Nacionālās Mākslu vidusskolas audzēkņi (to skaitā 16 Rīgas  Horeogrāfijas skolas audzēkņi) un 16 pedagogi un darbinieki (to skaitā Rīgas Horeogrāfijas skolas pedagogi), kas katrs vienu reizi dosies apmaiņā uz vienu no 12 partnerskolām (to skaitā 1 Rīgas Horeogrāfijas skolas partnerskolām):

=      2018. gada oktobris– Nacionālā M. K. Čurlioņa mākslas skola, Lietuvā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs no Rīgas Horeogrāfijas skolas,(Nacionaline Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menu mokykl, www.cmm.lt);

 

=      2019. gada februāris– Nacionālā M. K. Čurlioņa mākslas skola, Lietuvā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs, 1 darbinieks no Rīgas Horeogrāfijas skolas (Nacionaline Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menu mokykl, www.cmm.lt)

 

=      2019. gada oktobris– Nacionālā M. K. Čurlioņa mākslas skola, Lietuvā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs no Rīgas Horeogrāfijas skolas (Nacionaline Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menu mokykl, www.cmm.lt);

 

=      2020. gada februāris– Nacionālā M. K. Čurlioņa mākslas skola, Lietuvā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs no Rīgas Horeogrāfijas skolas (Nacionaline Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menu mokykl, www.cmm.lt);

 

  •      2019. gada janvāris – Ļubļanas mūzikas un baleta konservatorija, Slovēnijā – 2 izglītojamie, 1 pedagogs no Rīgas Doma kora skolas (Konservatorij za glasbo in balet Ljubljanawww.kgbl.si);
  •       2019. gada marts – Jiveskiles koledža, Somijā – 2 izglītojamie, 1 pedagogs no Rīgas Doma kora skolas (Jyväskylän koulutuskuntayhtymäwww.gradia.fi);
  •      2019. gada aprīlis – Rijn IJssel koledža Arnemā, Nīderlandē – 2 izglītojamie, 1 pedagogs no Rīgas Doma kora skolas (Rijn IJssel,www.rijnijssel.nl); 2020. gada janvāris – Kainu profesionālās izglītības koledža, Somijā – 2 izglītojamie, 1 pedagogs no Rīgas Doma kora skolas (Kainuun ammattiopistowww.kao.fi);
  •       2020. gada marts – Minhenes Jaunā džeza skolā, Vācijā – 2 izglītojamie, 1 pedagogs (Neue Jazzschool München e.V.www.jazzschool.de);
  •       2018. gada oktobris – Porto Mākslas vidusskola, Portugālē – 4 izglītojamie, 1 pedagogs (Jaņa Rozentāla mākslas skola);
  •       2019. gada marts – Robert-Schuman Institūts, Beļģijā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs (Jaņa Rozentāla mākslas skola);
  •       2019. gada marts – Rāhes koledža, Somijā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs (Jaņa Rozentāla mākslas skola);
  •       2019. gada oktobris – Sabiedriskā labuma pašvaldības organizācija KEKPA-DIEK, Grieķijā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs (Jaņa Rozentāla mākslas skola);
  •     2020. gada marts – Profesionālā vidusskola Istituto di Istruzione Superiore G. Mazzatinti Liceo Artistico, Itālijā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs (Jaņa Rozentāla mākslas skola);
  •     2020. gada marts – Profesionālās izglītības iestāde Sukromna Stredna Umelecka Skola Animovanej Tvorby, Slovākijā – 4 izglītojamie, 1 pedagogs (Jaņa Rozentāla mākslas skola).

Rīgas Horeogrāfijas skolas audzēkņu mobilitāte ietver visas profesionālas un vispārējās izglītības nodarbības, kas notiek angļu vai krievu valodā. Kontaktēšanos ar savu grupu un citiem audzēkņiem, pedagogiem. Jāpiedalās mēģinājumos un jāsagatavo koncertprogramma. Skolai ir savs teātris ar modernu skatuvi un apgaismojuma tehniku, kas pulcē arī pilsētas skatītājus.

Rīgas Horeogrāfijas  skolas pedagogi dosies pieredzes apmaiņā gan vērot savas specialitātes un tai radniecīgo priekšmetu stundas, gan paši vadīt mācību stundas un seminārus/meistarklases partnerskolas audzēkņiem un pedagogiem. Pedagogu mērķis ir iepazīties ar partnerskolas izglītības programmām un analizēt, ko no programmu veidošanas pieredzes PIKC Nacionālā Mākslu vidusskola var pārņemt profesionālās izglītības kompetenču centra starpnozaru mācību programmu veidošanā.

Apmaiņas programmas rezultātā sagaidām, ka dalībnieki būs nodibinājuši jaunus profesionālos un personiskos kontaktus, attīstījuši adaptācijas un komunikācijas prasmes, uzlabojuši angļu valodas zināšanas. Savukārt pedagogi jauniegūtās zināšanas par mācību metodēm integrēs savās mācību stundās, un dalīsies ar kolēģiem un skolas administrāciju ar idejām par jaunu starpnozaru (mākslas, dejas un mūzikas) mācību programmu izveidošanu PIKC Nacionālajā Mākslu vidusskolā. Svarīgs pienesums būtu mūzikas repertuāra paplašināšana ar dažādu Eiropas tautu un valstu tradicionālo un populāro mūziku. Tāpat arī visi projektā iesaistītie dalībnieki būs uzlabojuši savas menedžmenta prasmes dažādos līmeņos – sākot ar spēju svešvalodas vidē tikt galā ar sadzīves organizēšanu, beidzot ar pieredzi starptautisku izglītības projektu vadībā. Ilgtermiņā sagaidām, ka PIKC Nacionālā Mākslu vidusskola kļūs par radošu, mūsdienīgu un novatorisku mācību iestādi un būs vēl saistošāks mērķis topošajiem audzēkņiem. Reflektantu skaits, kas stāsies vidusskolā, pieaugs, un skola būs veicinājusi savu un tās audzēkņu un darbinieku konkurētspēju ne tikai valsts, bet arī starptautiskā mērogā.

Papildus informācija:

Rīgas Horeogrāfijas skolā:
Elīna Čipāne, 

projekta vadītāja, 

elina.cipane@nmv.lv, 

26867065

Rīgas Doma kora skolā:
Aleksandra Āboliņa, projekta vadītāja, aleksandra.abolina@nmv.lv, 26612125

Jaņa Rozentāla mākslas skolā:
Ineta Vīksna, projekta vadītāja, ineta.viksna@nmv.lv,  29151252




 
      Atpakaļ